Покупець має право відмовитися від Товару в будь-який час до його передачі, а після передачі Товару — порядки і в терміни, зазначені в розділі Сайту «Обмін і повернення».
Повернення Товару належної якості можливе у випадках та порядку передбаченому в розділі Сайту «Обмін і повернення».
При отриманні Замовлення в поштовому відділенні та/або кур’єром (у т. ч. поштової служби) Покупець повинен переконатися в цілісності зовнішньої упаковки товару і відсутності на ній механічних пошкоджень. При виявленні вищезазначених дефектів, необхідно спільно з співробітником пошти скласти акт про пошкодження і зробити перевірку Товару, після чого зафіксувати всі порушення в акті. Після перевірки Покупець має право викупити посилку або відмовитися від неї.
При виборі доставки Замовлення з допомогою пошти Покупець може анулювати Замовлення (відмовитися від Товару) аж до моменту передачі його Інтернет-магазином в поштове відділення. Після цього анулювання Замовлення неможливо.
При відмові Покупця від отримання Товару у поштовому відділенні та/або кур’єра, Продавець повинен повернути йому суму, сплачену Покупцем відповідно до договору роздрібної купівлі-продажу, за винятком витрат Продавця на доставку (повернення) неотриманого Товару не пізніше, ніж через 10 днів з дати відмови від отримання товару.
Повернення суми, сплаченої Покупцем за Товар здійснюється тим ж способом, яким був виконаний платіж за товар і його постачання.